偶然聽到這首歌..上網找了完整的歌詞翻譯...

無論你現在正在猶豫什麼...

And all I can do is try     我唯一能做的只有嘗試


Ben Kendrick - All I Can DO    ( 引用的中文歌詞翻譯來自於 夏暴羽的綺思狂想斷層 )

  

Why does life sometimes feel so wrong
為何生命有時令人感覺格格不入

like running in circles and you don't belong
就像在不屬於你的圈子裡不停打轉

I always knew that this day would come
我早就知道這一天會來臨

it's time to break free, meet me on the run.
是時候得到自由 我們路上見

But what am I really running from
但我真正逃離的

and I look up to the open sky hopes in my heart, dreams in my eye
和我向天空盼望的,我眼裡的夢

Will I ever make it right this time
這次我有可能會做對嗎

And all I can do
而我唯一能做的

And all I can do
而我唯一能做的

And all I can do is try
我唯一能做的只有嘗試

I hear the sound of change, it's everywhere
我聽見了改變的聲音,到處迴響

they're tryin' to hold me down, but I don't care
他們嘗試著拖著我下沉,但我才不在乎

whatever they say, I believe in me
不管他們說什麼,我相信自己

why am I the only one to see
為什麼我是唯一看的見的人

I won't give up and I won't give in
我不會放棄,也不會屈服

where it ends is where I begin
哪裡跌倒就哪裡爬起來

but am I really, am I really strong enough
但我真的,真的夠強壯了

And all I can do
而我唯一能做的

And all I can do
而我唯一能做的

And all I can do is try
我唯一能做的只有嘗試

And all I can do
而我唯一能做的

And all I can do
而我唯一能做的

And all I can do is try
我唯一能做的只有嘗試

And all I can do is.
而我唯一能做的只有......

 

arrow
arrow
    文章標籤
    feichih
    全站熱搜

    包子企業 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()